siłownia bielsko
Opis zajęć
  •  + 50 Jeżeli nigdy nie ćwiczyłeś, masz długą przerwę, jesteś w słabej formie, nie wiesz od czego zacząć, masz nadwagę, cierpisz na bóle karku, pleców lub stawów...zmień swoje nawyki i rozpocznij z nami PROGRAM TRENINGOWY+50.

         Tradycyjne, zmodyfikowane ćwiczenia pozwolą wzmocnić obręcz środkową, oraz rozciągnąć i wydłużyć kluczowe                mięśnie.Ćwiczenia angażują ciało i umysł.

         Zajęcia ukierunkowane są na budowę i wzmocnienie mięśni odpowiedzialnych za utrzymanie prawidłowej postawy,               oraz wzbogacone o zestaw ćwiczeń rozciągających i relaksacyjnych.

         Ćwiczenia wykonuje się przy spokojnej i relaksacyjnej muzyce z zastosowaniem mat, gum, piłek, taśm...

  • PILATES to połączenie ćwiczeń wzmacniających i rozciągających - wykonywane przy relaksującej muzyce, ujędrniające mięśnie i wyszczuplające sylwetkę. Kluczem jest coś co Pilates nazywa ośrodkiem energii człowieka
    – twój brzuch, twoje centrum, środkowa obręcz twojego ciała. Metoda Pilatesa porusza najgłębszą warstwę mięśni, kompletnie zmieniając i modelując ciało. Efektem ćwiczenia jest: zdrowy i giętki kręgosłup, lepsza równowaga
    i koordynacja, zniesienie bólu i zesztywnień, poprawa samopoczucia i chęci do życia, szybszy powrót do sylwetki
    po ciąży. Ćwiczenia polecane dla wszystkich bez względu na wiek.


  • FIT JOGA to dynamiczna odmiana tej formy aktywności. Duży nacisk kładzie się na szybkie przejścia pomiędzy poszczególnymi pozycjami. Każda zmiana jest zintegrowana z oddechem, a ścisły związek między dynamicznym ruchem i oddechem, jak mówią zwolennicy tej formy ćwiczeń, daje uczucie siły i lekkości, nie tylko rozluźnienie
    i relaksuje, jak każda odmiana jogi, ale oprócz tego wzmacnia mięśnie, uelastycznia stawy i kształtuje sylwetkę.


  • JOGA STRETCH to gimnastyka doskonalona na przestrzeni wieków, o charakterze relaksacyjnym. Ćwiczenia rozciągają mięśnie, uwydatniając ich naturalny kształt, rozluźniają stawy, uelastyczniają kręgosłup, zapobiegają kontuzjom, zwiększają efektywność ćwiczeń siłowych i aerobowych, a przy dłuższym praktykowaniu poprawiają pracę narządów wewnętrznych. 

 

  • ACTIVE MORNING to efektywny trening fitness dla wszystkich, bez względu na poziom zaawansowania. Polega na wykonywaniu prostych kombinacji ćwiczeń, które angażują wszystkie partie mięśniowe oraz poprawiają wydolność organizmu, ok. 300kcal/h.
  • TRENING INTERWAŁOWY   to efektywny jest najskuteczniejszym narzędziem pozwalającym na pozbycie się zbędnych kilogramów - słóży     redukcji tkanki tłuszczowej, oraz znakomicie poprawia wydolność fizyczną. Interwał jest formą Cardio o zmiennej intensywności (przemiany tlenowe i beztlenowe), w którym odcinkom pracy o bardzo wysokim natężeniu towarzyszą odcinki aktywnego wypoczynku.
  • ROWERY to jazda na rowerze stacjonarnym w rytm głośnej muzyki. Charakteryzuje się wykonywaniem cyklicznych ruchów pedałowania podczas całego czasu trwania treningu. Podczas zajęć intensywnie ćwiczą nie tylko mięśnie dolnych partii ciała (charakterystyczne w spinningu klasycznym), ale także mięśnie kończyn górnych, grzbietu, klatki piersiowej i brzucha. Jest to forma ruchu rozwijająca duże grupy mięśniowe całego organizmu, a równocześnie bezpieczna dla stawów. Każdy trening zakończony jest krótkim stretchingiem. Spalasz podczas godziny do 1000 kal !!!!!!
  • CELLU ATACK to ćwiczenia przeciw cellulitowi, które pozwalają zapobiec i opanować nierównomierne rozłożenie komórek tłuszczowych w tkance podskórnej. To serie ćwiczeń utrzymujących napięcie mięśni oraz stretching
    i automasaż rozluźniający brzuch, biodra, uda i pośladki. Główny cel to rozbijanie tkanki tłuszczowej z okolicy bioder, pośladków i ud, ujędrnianie ciała. 
  • ATB to program atakujący Brzuch, Uda, Pośladki. Treningi wzmacniające w/w partie, mają na celu maksymalne ich wyrzeźbienie i spalenie tkanki tłuszczowej. Duża liczba powtórzeń szczególnie mięśni brzucha , powinna zachęci wiele osób pragnących pochwalić się płaskim i mocnym brzuchem, ok. 300 kcal/h.
  • AZYL - morderczy trening interwałowy - dla początkujących i zaawansowanych.

 

  • ZGRABNA SYLWETKA zajęcia o charakterze wzmacniającym, kształtującym i ujędrniającym. Doskonale wpływają na wszystkie mięśnie postularne, odpowiedzialne za prawidłową postawę. Podczas zajęć wykonuje się ćwiczenia
    w pozycjach stojących, klęczących, leżących. Forma nie jest trudna, gdyż nie zawiera choreografii. Należy zawracać uwagę na technikę wykonania każdego ćwiczenia, aby uzyskać płaski brzuch, zgrabne pośladki i uda.
  • TRENING FUNKCJONALNY wywodzi się z technik rehabilitacyjnych. Jego istostą jest funkcjonalność ćwiczeń, czyli ich użyteczność w życiu codziennym. Trening bazuje na prostych ćwiczeniach. Pomaga on w wykonywaniu wszystkich czynności ruchowych i jest wskazany dla każdego, bez względu na wiek i stan zdrowia.
    Korzyści: poprawa kondycji, wzrost siły i mocy, redukcja bólu stawów, poprawa elastyczności, wzrost jakości życia.
  • BODY BALL to ciekawa forma łącząca wzmacnianie mięśni, poprawę równowagi z relaksem. Duże piłki były pierwotnie wykorzystywane w rehabilitacji. Stosowane w fitnessie umożliwiają ćwiczenia przy odciążonym kręgosłupie i aktywują mięśnie głębokie. Poprzez swój kształt, miękkość i kolory dodatkowo relaksują i odprężają umysł.
  • ACTIVE MORNING to połączenie różnych form aerobików (Body Styling, TBC, ATB, Yoga), mających na celu , kształtowanie sylwetki i dostarczenie pozytywnej energii na resztę dnia; ok. 300 kcal/h.

  • ZUMBA to to bardzo modny kierunek taneczno-rozrywkowy. W kolumbijskim slangu ZUMBA oznacza „baw się
    i ruszaj”, a u nas tworzy fantastyczną formę fitness zainspirowana latynoskimi rytmami – tańca i aerobiku.
 
siłownia bielsko-biała

Honorujemy karty

 

FitSport mu

MS Classic_awersniepel1


AKTUALNOŚCI


 

zajęcia z ZUMBY są odwołane w terminie 1.07.2017 - 11.07.2017 - Trener Paweł na wakacjach! Zapraszamy na siłownię i inne zajęcia.

 

 


 

15.06.2017 (Boże Ciało) zajęcia fitness zostają odwołane,

16.06.2017 poranne zajęcia fitness z Pawłem ORAZ trio z Konradem

nie odbędą się.

    Zapraszamy na siłownię i piątkową energetyczną ZUMBĘ:)


     Zapraszamy na nowe zajęcia FITNESS w Piątki o godzinie 8.30:) Prowadzi Paweł.


    Od 19.04.2017 Trening biegacza o godz. 16.15 zostaje odwołany. Ruszamy w teren - szczegóły u Eweliny:)


     ZMIANA GODZIN OTWARCIA!

    Poniedziałek - piątek czynne w godzinach 4:00 - 24:00

    Sobota - niedziela czynne w godzinach 7:00 - 23:00


    Zapraszamy Seniorów, Studentów, Uczniów do wspólnych ćwiczeń. Karnet open + 2 treningi personalne + opieka treneta+ porada żywieniowa tylko 86 zł/miesiąc. 


     ZUMBA

    Na  zajęcia ZUMBY zaprasza:

    Paweł:

    Wtorek, godz. 17:00

    Środa, godz. 20:00

    Piątek, godz. 19:00


    Treningi przeznaczone również dla Panów:

    ROWERY, TRENING INTERWAŁOWY, Zgrabna Sylwetka, Asyl , YOGA...


    Dołącz do naszego Team-u!

    Sport, to Twoja Pasja? Trenuj z nami!

    Poszukujemy profesjonalnych Trenerów Siłowni i Instruktorów Fitness. 

    Zgłoszenia pod numerem telefonu:

    690 99 76 99 lub na adres:                       biuro@fc24-bielsko.pl


    Informujemy, że dla członków klubu FC24 dostepny jest również  PARKING DOLNY - wjazd od ul. Rejtana. Szczegółowa mapka w zakładce KONTAKT.


    KSIEGA ZNAKU_Olimp_Sport_Nutrition_2016-page-001

    fs1

    sfd

     

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -